Alla inlägg under april 2009

Dag

Av Louise - 27 april 2009 17:34

Dagen började rätt bra hade sovmorgon till kl 10 och pratade med Danne innan jag gick till bussen ;)

Den gick också fort för engångs skull, sen ska jag på träning..

Av Louise - 24 april 2009 08:53

Sitter på skolan och har precis rättat nationellaproven, gick rätt bra för endel men endel slarvade och läste inte frågan utan skrev av det som stog:P.

Nu sitter jag vid msn och pratar med Daniel ;), och har allmänt tråkigt:P

Av Louise - 24 april 2009 07:38

Sista dagen på praoen idag då :/. Barnen är jätte trevliga och snälla :D. Kommer gärna tillbaka ;)Ha en bra dag!D(L)L

Av Louise - 22 april 2009 21:00

Tur att man har hitta en sån trevlig männsika,underbar,söt,rolig ja allt! ;)

Du vet vem du är, älskar dig <33


Daniel ;) (L)


Av Louise - 22 april 2009 20:54

Dagen har varit rätt lung, barnen är ovanligt lugna och gulliga. Har fått en liten kompis som heter Emilia som kommer o kramar mig då hon ser mig :D.. Var även med på dansgympan rätt roligt för man kommer ihåg danserna sen man var liten :D.. Sen då det var tema efter rasten så skulle barnen sitta i en ring på golvet och då sa Lena att: Ni märker väl att jag tycker om Louise (Jag) för att jag gör allt hon säger mig och ordnar det mesta..



Jocke du har en rolig humor :P, Haha

Av Louise - 20 april 2009 21:28

Var helt okoncentrerad idag :/, vet inte vrf men det gick rätt hyfsat endå:P

Nu sitter jag och chattar lite på msn med Daniel :D:D

Av Louise - 20 april 2009 21:21

Började med att jag fick gå ner i personalrummet och fick reda på vilken klass jag skulle vara, det blev i Åk 1-3A (Paprikorna). Det först som hände var att Lena berättade att jag var deras praktikant denna vecka, sen fick jag berätta i vilken klass jag gick i och på vilken skola. Sen så började hon läsa en lapp och visade deras schema för måndagen.

Sen fick så skulle 2:orna gå in till Annica och 1:orna stanna kvar inne i klassrummet, då skulle dem börja räkna matte. Fick gå runt lite grann och rätta och hjälpa barnen.

Rast 9.00-9.20 Rastvakt

Sen skulle jag uppe i klassrummet igen för att 3:orna hade nån lektion i 20min innan dem skulle ner på orkester, då gick jag och madde ner till orkestern och kollade på då dem spelade.

Lunch 10.50-11.10 (Potatismos och korv)

Sen upp i klassrummet igen och greja med nånting och sen efter den lektionen slutade 1,2,3.

Fick koperia en massa papper och sånt konstigt :P

Rätt bra dag, barnen är lugna :D


Av Louise - 17 april 2009 14:57

Dagen har varit ganska lugn, vaknade vid 9.20 , men kelv inte upp förens kl 9.40 Då blev det frukost sen så ringde jag mormor och undrade då dem skulle in till stan för jag skulle handla en sak.

Åkte in till stan och handlade örhängen sen gick vi in på konsum och handlade lite sen for vi vidare hemåt, blev en snabbis in på kvantum också. Sen då jag kom hem så skulle jag ringa upp sandra, gjorde det och då blev det att hon kom till mig en sväng.

Nu ligger jag uppe i mammas o pappas säng vid pappas dator och är lite social på msn med älskii och Sandra:P

Ha en fortsatt trevlig dag.

D <3L

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards