Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Today

Av Louise - 5 juni 2009 23:40

Började dagen med ett G prov i matte sen på no timmen gjorde vi ytterligare ett prov i matte fast då var det ett VG/MVG. Sen vare lunch från kl 10-12.35 Satt på den där obehväma bänken hur länge som helst och ingen jäkel var social med mig :(, var lite mer social folket :D. Sen då den enormt långa lunchrasten var slut så var det so och då spelade vi TP. Inte det roligaste men vi hade det roligt endå även fast spelet inte var roligt. Ojda det måste låte lite konstigt:P.

Sen så var det svenska då gjorde vi någon utvärdering av året och sen fick vi sluta. Slutade efter kanske 10 minuter. Fort bort och kollade på då studenterna gick ut. Dem sjöng o skrek o hade sig:P. Men det är ju bara 4år kvar tills man tar studenten själv :O. Inte långt kvar.

Men sen så for jag hem o hade det tråkigt framför tv:n. Men sen kom jag på den brilijanta idén att ringa till Sandra och fråga henne om hon ville åka moppe med mig bort till kvantum och det ville hon :D.

Sen efter vi hade varit på kvantum så for vi hem till henne och hämtade lipsylen och sen for vi tillbaka till mig. Sen satt vi oss framför tv:n och kollade på ett program då dem red på tjurar. Vi fattade inte hur man kunde göra det, jag skulle vara mos o pannkaka efter typ ½sek xD. Men sen efter vi hade kollat på det mystiska programmet så skulle jag äta o då gick sandra in i vardagsrummet med sin lillebror och väntade på mig. Efter det såg vi på tv ytterligare en stund, sen ringde Ange-Lina och undrade om jag ville följa med henne ner till lekparken. Det ville jag ju. :D:D:D:D:D

Sen efter ett tag så for Sandra och jag ner till båthamnen och kollade och sen for sandra hem och jag for till Klockestrand en sväng sen for jag hem. O nu sitter jag här vid datorn o har allmänt tråkigt.


Hejjs :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 3 augusti 2009 17:02

Har gått o skaffat en ny blogg, kommer vara mer aktiv på den :) Louiseanderholm.blogg.se ...

Av Louise - 3 augusti 2009 16:53

Sitter hemma och gör absolut ingeting, ingen är social och ingen kompis är hemma vad fan ska jag göra?! Får väl sitta här vid datorn en stund till o kanske ta en tur med moppen sen då mamma kommer.. Ingen som har lust att snacka på msn lite? Adda iså...

Av Louise - 25 juli 2009 15:49

Nu är jag hemma! :D

Av Louise - 22 juli 2009 19:34

Inte hemma.. Sitter i husvagnen på en camping i Norrköping. Kommer hem på lördag! Ha en fortsatt trevlig kväll! ...

Av Louise - 15 juli 2009 19:43

Ojoj vilken dag x) Först for mamma,jag,pontus,mormor o morfar upp till Junsele på marknaden och under resan hem och tbx hände det en massa grejer. Morfar höll på att köra ner i diket, körde in i ett räcke så han har ett hål snett ovanför dragkroken p...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards